keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Brändää itsesi!



No nyt tultiin vaikean paikan eteen. Pitäisi brändätä eli tuotteistaa itsensä. Pitääkö minun siis muuttua kauniiksi, hoikaksi ja nuoreksi naiseksi? Pitääkö minun hankkia villakoiria ja esiintyä niitten kanssa naistenlehtien palstoilla? Enkö minä riitä tällaisena? Täytyykö minun hakeutua vaikutusvaltaisten ihmisten seuraan, että olisin suurelle yleisölle kiinnostavampi?

Kaikkea tällaista miettii, kun uni ei tule silmään. Antaa kaiken nyt tapahtua pikku hiljaa, uskon siihen, että kaikki alkaa muotoutua vähitellen, saan itsevarmuutta ja voitan pelon ja ahdistuksen. Pelkäänkö kritiikkiä? Totta kai pelkään. Vai pelkäänkö omaa reaktiotani kritiikkiin? Tai että ystävät kääntävät minulle selkänsä , että piti tuonkin mennä nyt tuollaista kirjoittamaan! Jotkut kirjailijat kohauttavat olkapäitään kritiikille. Ehkä he ovat jo konkareita ja tietävät, että jokainen lukija muodostaa oman ja erilaisen mielipiteen kirjasta kritiikistä huolimatta. Joitakin koskettaa eri asiat kuin toisia, kaikkia ei voi miellyttää enkä usko, että se on edes tarpeellista.

Mutta katsotaan, mitä tuleman pitää! Sydämessäni tunnen, että olen vihdoinkin oikealla tiellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti